Beitragsseiten



[1] Sjå: SSB, ”Trus- og livssynssamfunn utanfor Den norske kyrkja”; tilgjengeleg på http://www.ssb.no/trosamf/tab-2010-12-13-01.html besøkt  9. juni 2011.

[2] Sjå: SSB, ”Det flerkulturelle Norge”; tilgjengeleg på  http://www.ssb.no/samfunnsspeilet/utg/200903/03/index.html besøkt  9. juni 2011.

[3] Merknad: I følgje SSB var det 163 180 i 2008 sjå: SSB, ” Innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre fra land der islam er hovedreligion”; tilgjengeleg på http://www.ssb.no/samfunnsspeilet/utg/200903/03/tab-2009-06-15-02.html besøkt  9. juni 2011.

[4]Merknad: I avhandlinga til Sindre Stabell Kulø har to av fire prester vært ute med dødsbod til muslimske familiar sjå: Sindre Stabell Kulø, Jeg har en tragisk beskjed å meddele deg…”: om presters erfaring og holdninger til å gå med dødsbudskap (Oslo: UIO, 2006), s.29, 40 og 49; tilgjengeleg på  http://www.duo.uio.no/sok/work.html?WORKID=40782&fid=19624 besøkt  9. juni 2011.

[5] Sjå: John Swinton & Harriet Mowat, Practical Theology and Qualitative Research (London: SCM Press, 2006) s. 3-27; 73-98.

[6] Sjå: Al-Khidmat Begravelsesbyrå, En verdig slutt på livet: Døden i islam (Oslo: Al-Khidmat Begravelsesbyrå, 2005); tilgjengeleg på   http://www.alkhidmat.no/doden.pdf besøkt  9. juni 2011.

[7] Sjå: Malika Laabdallaoui & Ibrahim Rüschoff, Basiswissen: Umgang mit muslimischen Patienten (Bonn: Psychatrie-Verlag, 2010), s. 87.

[8] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 7.

[9] Anne Hege Grung, ”ordløs kommunikasjon”; tilgjengeleg på http://www.emmausnett.no/ressurser/grung_ordlos_komm.shtml besøkt  9. juni 2011.

[10]Sjå: Den norske kirken: Mellomkirkelig råd, Veiledning i religionsmøte: Hjelp til åpenhet og respekt mellom mennesker frå ulike trossamfunn (Oslo: Kirkerådet, 2006) s. 9 også tilgjengeleg på s. 2 på http://www.kirken.no/index.cfm?event=downloadFile&nodeid=24071 besøkt  9. juni 2011.

[11] Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 6.

[12] Kulø, Jeg har en tragisk beskjed å meddele deg…, s. 27.

[13] Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 10.

[14] Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 29.

[15] Sjå: Hamid Rezapour & Mike Zapp, Mulime in der Psychotherapie: Ein kultursensibler Ratgeber (Göttingen og Oakville: Vandenhoeck & Ruprecht, 2011), s. 11.

[16] Oddbjørn Leirvik, Islam og kristendom: Konflikt eller dialog? (Oslo: Pax forlag, 2006), s.9.

[17] Sjå: Annisaa: 4:1 og Annajm: 53:45 referering med namn på sura etter Ingrid Mattson, The Story of the Qur'an: Its History and Place in Muslim Life (Oxford: Blackwell, 2007).

[18] Sjå: Alahzab: 33:35 og Aal Imran 3:195.

[19] Sjå: Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 35.

[20] Sjå for eksempel: Annisaa: 4 særleg Annisaa: 4:34 og Alahzab: 33:59.

[21] Sjå for eksempel: Sahih Al-Bucharyy Nr. 3006; tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_buchari/action,display/chapterno,50/hadith_id,39/, besøkt 10. juni 2011,

Sahih Muslim Nr. 666;  tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_bayan/action,display/chapterno,5/hadith_id,38/, besøkt 10. juni 2011,

Riyad us-Salihin Nr. 277;  tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_riyad/action,display/chap_nr,34/h_id,5/,

Riyad us-Salihin Nr. 283; tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_riyad/action,viewhadith/chap_nr,35/, besøkt 10. juni 2011,

Riyad us-Salihin Nr. 300; tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_riyad/action,display/chap_nr,38/h_id,3/, besøkt 10. juni 2011,

eller Riyad us-Salihin Nr. 273; tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_riyad/action,display/chap_nr,34/h_id,1/ besøkt 10. juni 2011

Eg referer til hadithane slik som dei blir refererte i  http://islamische-datenbank.de og oppfører lenka der den konkrete hadithen er tilgjengeleg. I den grad databasen referer til trykte bøker er dei og ikkje databasen oppførte i bibliografien.

[22] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 33.

[23] Anne Hege Grung, ” Makt, dialog og kjønn”; tilgjengeleg på  http://www.emmausnett.no/ressurser/makt_dialog_kjonn.shtml besøkt 26. mai 2011.

[24] Anne Hege Grung, ”Religionsdialog og kjønn: Kan interreligiøse dialoger føre til større kjønnsrettferdighet?”, i Norsk Tidsskrift for Misjon 3-4: 2006, s. 270.

[25] Sjå: Sahih Al-Bucharyy Nr. 3006; tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_buchari/action,display/chapterno,50/hadith_id,39/ besøkt 10. juni 2011.

[26] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 82 og s. 46.

[27] Sjå: Kulø, Jeg har en tragisk beskjed å meddele deg…, s. 32.

[28] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 44.

[29] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 78.

[30] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 79.

[31] Sjå: Leirvik, Islam og kristendom, s. 172.

[32] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 19.

[33] Sjå for eksempel: Sahih Al-Bucharyy Nr. 1294; tilgjengeleg på  http://islamische-datenbank.de/option,com_buchari/action,viewhadith/chapterno,23/min,10/show,10/ besøkt 10. juni 2011

eller Sahih Muslim Nr. 1549; tilgjengeleg på  http://islamische-datenbank.de/option,com_bayan/action,viewhadith/chapterno,12/ besøkt 10. juni 2011.

[34] Sjå: Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 37.

[35] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 81 .

[36] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 82.

[37] Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 82.

[38] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 81.

[40] Sjå: Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 71.

[41] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 72.

[42] Sjå: Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 30.

[43] Silke A. Becker, Eva Wunderer & Jürgen Schultz-Gambard, Muslimische Patienten: Ein Leitfaden zur interkulturellen Verständigung in Krankenhaus und Praxis (München, Wien og New Zork: W. Zuckschwerdt Verlag, 2006), s. 81.

[44] Andrew Wingate, Encounter in the Spirit: Muslim-Christian Meetings in Birmingham (Geneva: World Council of Churches, 1991), s. 53.

[45] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen,  s. 83.

[46] Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 52.

[47] Becker, Wunderer & Schultz-Gambard, Muslimische Patienten, s. 50; sjå også i Mariyam: 19, Ath-thariyat: 51 og Annahl: 16.

[48] Al-Khidmat Begravelsesbyrå, En verdig slutt på livet, s. 6; tilgjengeleg på   http://www.alkhidmat.no/doden.pdf besøkt  9. juni 2011.

[49] Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 53

[50] Becker, Wunderer & Schultz-Gambard, Muslimische Patienten, s. 49.

[51] Sjå: Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 73-75.

[52] Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 14.

[53] Albaqarah: 2:286 etter http://www.islam.no/page123365.aspx besøkt 10. juni 2011.

[54] Sahih Al-Bucharyy Nr. 1303; tilgjengeleg på   http://islamische-datenbank.de/option,com_buchari/action,viewhadith/chapterno,23/min,20/show,10/ besøkt 10. juni 2011.

[55] Sjå: Sahih Muslim Nr. 1549; tilgjengeleg på  http://islamische-datenbank.de/option,com_bayan/action,display/chapterno,12/hadith_id,6/ besøkt 10. juni 2011.

[56] Sjå: Sahih Al-Bucharyy Nr. 1367 og Sahih Al-Bucharyy Nr. 1368; begge tilgjengeleg på  http://islamische-datenbank.de/option,com_buchari/action,viewhadith/chapterno,23/min,30/show,10/ besøkt 10. juni 2011.

[57] Sjå: Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 72.

[58] Sjå: Annisaa: 4:29 og Sahih Al-Bucharyy Nr. 1365; tilgjengeleg på http://islamische-datenbank.de/option,com_buchari/action,viewhadith/chapterno,23/min,30/show,10/ besøkt 10. juni 2011.

[59] Sjå: Annisaa: 4:29.

[60] Sjå: Almaidah: 5:90; Albaqarah 2:219 og Sahih Muslim Nr. 3733; tilgjengeleg på  http://islamische-datenbank.de/option,com_bayan/action,display/chapterno,36/hadith_id,10/ besøkt 10. juni 2011.

[61] Sjå: Laabdallaoui & Rüschoff, Basiswissen, s. 120.

[62] Rezapour & Zapp, Mulime in der Psychotherapie, s. 120.

[64] Tilgjengeleg på http://alkhidmat.no/doden.pdf besøkt 11. juni 2011.

[65] Sjå for eksempel: Fonus http://www.fonus.no

[67] Sjå: Adel Zaghdoud, Die Wichtigkeit eines „islamischen Testamentes“ für einen Muslim: Testament nach islamischer Gesetzgebung (Bergheim: WTA Verlagshaus, 2008) s.7; tilgjengeleg på http://www.way-to-allah.com/dokument/Die_Wichtigkeit_eines_islamischen_Testamentes_fuer_einen_Muslim.pdf besøkt 12.juni 2011.

[68] Sjå: Al-Khidmat Begravelsesbyrå, En verdig slutt på livet, s.8 og

Zaghdoud, Die Wichtigkeit eines „islamischen Testamentes“ für einen Muslim, s. 7.

[69] Becker, Wunderer & Schultz-Gambard, Muslimische Patienten, s. 95

[71] Al-Khidmat Begravelsesbyrå, En verdig slutt på livet, s. 16-17.

[72] Al-Khidmat Begravelsesbyrå, En verdig slutt på livet, s. 21 og Zaghdoud, Die Wichtigkeit eines „islamischen Testamentes“ für einen Muslim, s.16.

[73] Riyad us-Salihin Nr. 28; tilgjengeleg på  http://islamische-datenbank.de/option,com_riyad/action,display/chap_nr,3/h_id,4/ besøkt 11. juni 2011.

[74] Kulø, Jeg har en tragisk beskjed å meddele deg…, s.  3.

Anhänge:
DateiBeschreibungErstellerDateigröße
Diese Datei herunterladen (110613 Eit møte i sorg.pdf)110613 Eit møte i sorg.pdfEi hjelp i nauden - eit møte i sorgMichael Hoffmann1080 KB